Київський Центр Сучасного Мистецтва «ДАХ» відкрито 12 листопада 1994 року людиною, яка на той момент не пов’язувала свою долю із наміром серйозно займатись театром і мистецтвом. Створене він називав «готелем мистецтв», своєрідним відкритим майданчиком на ім’я «ДАХ», символом якого став равлик, що «повзе схилами Фудзі», «тихо до самої вершини», - вона і стала не лише символом, але й образом принципів, закладених у суть цього шансу, подарованого долею», як каже засновник «ДАХу» Владислав Троїцький, за гороскопом Стрілець i Дракон, - «образом духовних принципів, закладених у мою свідомість в далекому дитинстві буддистською Бурятією

За вісімнадцять років існування такого багато в чому експериментального театрального майданчика як «ДАХ», у різноманітності різних художніх і освітніх ініціатив, проб, помилок і досягнень, чітко простежується певна тенденція, яка стала творчим кредо художнього керівника Центру, театрального режисера і продюсера Влада Троїцького і, власне, естетичним висловлюванням цілого творчого покоління на межі тисячоліть. Це досвід пошуку «динамічного синтезу» різних методів акторського й режисерського мистецтва, а також художніх форм втілення творчого задуму. Система учета рабочего времени І одним із таких джерел , з яких черається творча енергія і глибинні мислеформи є звернення до української музичної традиції, спроба дати нове життя  первинно властивій їй театральності.

Головним скарбом театру завжди був і залишається актор. Який він – актор «ДАХу»? У чому його самобутність? Це творча особистість, яка зробила свій свідомий вибір авторської участі в театральній історії, передусім такої, що досліджує духовні витоки творчості і гри. І саме це є визначальним критерієм професіоналізму, а не володіння дипломом державної театральної інституції. Це актор, який на території експериментальної художньо-освітньої програми «ДАХ» пережив період перехресного навчання майстерності у провідних лідерів сучасного театру, традиційного й експериментального напрямку. Реалістичного театру Володимира Миколайовича Оглобліна, театру тексту Ігора Лисова, психологічного, ігрового й містеріального театру Бориса Юхананова, театру інтелектуальної буфонади Валерія Більченка, нульового ритуалу КЛІМа. І синтезуючого цей досвід в необароковій театральній естетиці Влада Троїцького. Це людина-меценат у мистецтві, а не та, що заробляє на ньому. Остання особливість надзвичайно важлива, бо вона якісно визначає творчу і громадянську позицію сучасного актора. Актор «ДАХу» - людина, яка принципово існує не у штучно створеному художньому заповіднику, захищеному від так званих життєвих обставин. Це людина, здатна на успішну творчу й ділову карєру, яка може використовувати творчу напругу свого життя на художнє висловлювання. Те, що дає змогу актору бути Актором, це не техніка, не тепличні умови життя, хоча, безумовно, знання ремесла   - це важливо, а передусім – розвинута свідомість, відкрита як для духовного виміру, так і для злободенного. Сучасній соціокультурній ситуації бракує саме такого типу актора – актора-універсала, який активно реалізує себе в різних художніх іпостасях і функціях, творчої людини, співзвучної  часу і посвяченої в таємницю свого духовного розвитку.

Сьогоднішнє стратегічне завдання «ДАХу» - активна взаємодія із державними й комерційними художньо-освітніми структурами з метою змінити культурну ситуацію, яка склалась в Україні, в бік більшої відкритості до творчого діалогу, експерименту, до розвитку нових форм театральної організації, а саме – створення поліфункціональних відкритих площин  сучасного мистецтва, інноваційних систем театральної освіти, повноцінної видавничої бази театру тощо...  


- театральнi сезони -
2012-2013 р

Театральний сезон 2012-2013 рокiв


"Майже вистава, майже за Піранделло. Реанімація"
За творами Л. Піранделло
Режисер-постановник - Владислав Троїцький

"Человек-подушка"
За п'єсою М. Макдонаха
Режисер-постановник - Владислав Троїцький

"Едіп. Собача будка"
За п'єсами: Софокл «Едіп Цар» (в перекладі Івана Франка) та KLIM «Собача будка. Антиутопія з життя мовчазної більшості»
Режисер-постановник - Владислав Троїцький

"Бесхребетность. Вечер для людей с нарушенной осанкой"
За п'єсою І. Лаузунд
Режисер-постановник - Владислав Троїцький

Проект "Україна містична"
третя частина "шекспірівського" циклу
"Король Лір. Пролог"
За участі етно-хаос гурту "ДахаБраха"
Режисер-постановник - Владислав Троїцький

Проект Владислава Троицкого по пьесам КЛИМа
"...семь дней с идиотом..."
или несуществующие главы романа Ф.М. Достоевского "Идиот":

день третий "...Падший Ангел..."
по пьесе КЛИМа "...Я...ОНА... ОНИ...ОН... или ПАДШИЙ АНГЕЛ"
режиссер-постановщик Владислав Троицкий
Моноспектакль. Актриса - Татьяна Василенко. 

день четвертый "...Бес-сон-Ницца..."
по пьесе КЛИМа "Бес-сон-Ницца. и был вечер и было утро: день четвертый"
режиссер-постановщик Владислав Троицкий.
Актеры Анатолий Черков, Татьяна Василенко.

день восьмой "...Идиот..."
по одноименной пьесе КЛИМа
режиссер-постановщик Владислав Троицкий
Актер Дмитрий Ярошенко

 

2012, 21-29 вересня
ГОГОЛЬFEST: Спецпроект "Видубичі"
Після дворічної перерви, всупереч всім перешкодам, 5-й Київський міжнародний фестиваль сучасного мистецва "ГОГОЛЬFEST" відбувся в приміщенні занедбаного заводу металоконструкцій у Видубичах під гаслом "своїми силами".

2012, 29 травня - 10 червня
"Вій. Король землі"
В театрі Віді-Лозанн (м. Лозанн, Швейцарія) відбулась прем'єра нового спектаклю "Вій. Король землі" за п'єсою КЛІМа та за участі етно-хаос гурту "ДахаБраха". Режисер-постановник - Владислав Троїцький.

 

2012, липень
Росія, Абакан
Фестиваль "Чир Чайаан"
"Король Лір. Пролог", "Річард ІІІ. Пролог"

2012, червень
Франція, Монпельє
Фестиваль "Театральна весна"
"Король Лір. Пролог", "Вій. Король замлі"

2012, травень
Франція, Діжон
Фестиваль "Theatre en Mai"
"Король Лір. Пролог"

2012, березень
Росія, Москва
Фестиваль "Золота маска"
"Король Лір. Пролог"

 
Назад
Перехiд