Київський Центр Сучасного Мистецтва «ДАХ» відкрито 12 листопада 1994 року людиною, яка на той момент не пов’язувала свою долю із наміром серйозно займатись театром і мистецтвом. Створене він називав «готелем мистецтв», своєрідним відкритим майданчиком на ім’я «ДАХ», символом якого став равлик, що «повзе схилами Фудзі», «тихо до самої вершини», - вона і стала не лише символом, але й образом принципів, закладених у суть цього шансу, подарованого долею», як каже засновник «ДАХу» Владислав Троїцький, за гороскопом Стрілець i Дракон, - «образом духовних принципів, закладених у мою свідомість в далекому дитинстві буддистською Бурятією

За вісімнадцять років існування такого багато в чому експериментального театрального майданчика як «ДАХ», у різноманітності різних художніх і освітніх ініціатив, проб, помилок і досягнень, чітко простежується певна тенденція, яка стала творчим кредо художнього керівника Центру, театрального режисера і продюсера Влада Троїцького і, власне, естетичним висловлюванням цілого творчого покоління на межі тисячоліть. Це досвід пошуку «динамічного синтезу» різних методів акторського й режисерського мистецтва, а також художніх форм втілення творчого задуму. Система учета рабочего времени І одним із таких джерел , з яких черається творча енергія і глибинні мислеформи є звернення до української музичної традиції, спроба дати нове життя  первинно властивій їй театральності.

Головним скарбом театру завжди був і залишається актор. Який він – актор «ДАХу»? У чому його самобутність? Це творча особистість, яка зробила свій свідомий вибір авторської участі в театральній історії, передусім такої, що досліджує духовні витоки творчості і гри. І саме це є визначальним критерієм професіоналізму, а не володіння дипломом державної театральної інституції. Це актор, який на території експериментальної художньо-освітньої програми «ДАХ» пережив період перехресного навчання майстерності у провідних лідерів сучасного театру, традиційного й експериментального напрямку. Реалістичного театру Володимира Миколайовича Оглобліна, театру тексту Ігора Лисова, психологічного, ігрового й містеріального театру Бориса Юхананова, театру інтелектуальної буфонади Валерія Більченка, нульового ритуалу КЛІМа. І синтезуючого цей досвід в необароковій театральній естетиці Влада Троїцького. Це людина-меценат у мистецтві, а не та, що заробляє на ньому. Остання особливість надзвичайно важлива, бо вона якісно визначає творчу і громадянську позицію сучасного актора. Актор «ДАХу» - людина, яка принципово існує не у штучно створеному художньому заповіднику, захищеному від так званих життєвих обставин. Це людина, здатна на успішну творчу й ділову карєру, яка може використовувати творчу напругу свого життя на художнє висловлювання. Те, що дає змогу актору бути Актором, це не техніка, не тепличні умови життя, хоча, безумовно, знання ремесла   - це важливо, а передусім – розвинута свідомість, відкрита як для духовного виміру, так і для злободенного. Сучасній соціокультурній ситуації бракує саме такого типу актора – актора-універсала, який активно реалізує себе в різних художніх іпостасях і функціях, творчої людини, співзвучної  часу і посвяченої в таємницю свого духовного розвитку.

Сьогоднішнє стратегічне завдання «ДАХу» - активна взаємодія із державними й комерційними художньо-освітніми структурами з метою змінити культурну ситуацію, яка склалась в Україні, в бік більшої відкритості до творчого діалогу, експерименту, до розвитку нових форм театральної організації, а саме – створення поліфункціональних відкритих площин  сучасного мистецтва, інноваційних систем театральної освіти, повноцінної видавничої бази театру тощо...  


- театральнi сезони -
2004-2005 р

Театральний сезон 2004-2005 рокiв


 

              "Свадьба Кречинского" по одноименной пьесе М.Сухово – Кобылина. 
               Режиcсер - постановщик Владимир Николаевич Оглоблин
.
               Продолжительность 3 часа 30 мин.
 

             Проект "Україна містична"
             "Пролог до "Макбета"
(містеріальне дійство).
             За участі "ДахаБраха" етнохаос гурту.

            
Режисер-постановник Владислав Троїцький.
            
Тривалість 1 год. 30 хв.

 

            "Майже вистава майже за Піранделло, або Танець Смерті"
            Режисер-постановник Владислав Троїцький.

            Тривалість 1 година.

 

            Проект Владислава Троицкого по пьесам КЛИМа
            "...семь дней с идиотом..."
            или несуществующие главы романа Ф.М. Достоевского "Идиот"
            день четвертый "...Бес-сон-Ницца..."
            по пьесе КЛИМа "Бес-сон-Ницца. и был вечер и было утро: день четвертый"

            режиссер-постановщик Владислав Троицкий.
           Актеры Анатолий Черков, Татьяна Василенко.
           Продолжительность 1 час 30 мин.

 
 

Проект Владислава Троицкого по пьесам КЛИМа
"...семь дней с идиотом..."
или несуществующие главы романа Ф.М. Достоевского "Идиот"

день первый "...печальный спектакль..."
по пьесе КЛИМа "…Оно…он…я…"
режиссер-постановщик Владислав Троицкий
Моноспектакль. Продолжительность 1 час. 30 мин.
Актриса Елена Лесникова.  
день второй "…Толкователь Апокалипсиса…."
по пьесе КЛИМа
режиссер-постановщик Владислав Троицкий 

Продолжительность 2 часа.  
Актеры Алексей Ильюченко, Анатолий Черков.

день третий "...Падший Ангел..."
по пьесе КЛИМа "...Я...ОНА... ОНИ...ОН... или ПАДШИЙ АНГЕЛ"
режиссер-постановщик Владислав Троицкий
Моноспектакль. Актриса - Татьяна Василенко. 

 

 

"Достоевский-Честертон: "Парадоксы преступления или Одинокие всадники Апокалипсиса"
по одноименной пьесе КЛИМа
режиссер-постановщик Владислав Троицкий
 
 "Васса Железнова"
по одноименной пъесе М. Горького
режиссер-постановщик В. Оглоблин

 
 

2005 серпень Угорщина,  Дебрецен

Відкриття міського театрального сезону

"Пролог до Макбета" Проект "Україна містична"

 

2005 серпень  Угорщина, Будапешт

Театральний фестиваль

"Пролог до "Макбета" Проект "Україна містична"

 

 

2005 6-13 серпня м. Гданськ (Польща)

Шекспірівський театральний фестиваль

"Пролог до Макбета" Проект "Україна містична"

 

2005 17 липня м. Дьюла (Угорщина)

Шекспірівський театральний фестиваль

"Пролог до Макбета" Проект "Україна містична"

        

2005 12 -14 липня

Україна село Шешори (Івано-Франківська обл.)

Міжнародний фестиваль етнічної музики та лендарту "Шешори 2005"

"Річард ІІІ. Пролог" "Пролог до Макбета" Проект "Україна містична"

 

2005 8–10 липня м. Ньїрбатор (Угорщина)
вуличний театральний фестиваль "Крилатий дракон"

"Пролог до Макбета"

"Річард ІІІ. Пролог" Проект "Україна містична"
 
2005 червень Україна Київ Міжнародний проект театральний "Skamander"
 
2005 червень Російська Федерація Санкт-Петербург Фестиваль "Етностиль"
 "Пролог до Макбета" 

Проект "Україна містична"

 

2005 апрель Украина Одесса "Два дня, две ночи"

"Пролог до Макбета"

Проект "Україна містична"

 

2005 март Украина Берегово "Сталкер"

"Пролог до Макбета"

"Проект “Україна містична”

 

2004 октябрь Украина Львов "Золотый Лэв"

"Пролог до Макбета"

"Проект “Україна містична”

 

2004 сентябрь Россия Москва - Санкт-Питербург Международный фестиваль современной пьесы «НОВАЯ ДРАМА»WWW.NEWDRAMA.RU

«…Падший Ангел…»

 

2004  июль Украина Міжнародний фестиваль етнічної музики та ленд-арту „Шешори’2004”. c. Шешори (Косівський р-н, Івано-Франківcька обл.) http://www.sheshory.org/

”ДахаБраха етно-хаос гурт Проект “Україна містична”

 

 

 
Назад
Перехiд